Hei!
Päätin lohduttaa varmaankin varsin runsaslukuisia kohtalotovereitani vuodattamalla tänne lähes päivittäisiä kokemuksiani pitkistä ja vaativista hammashoidoistani, joita olen koko 38-vuotisen ikäni läpikäynyt. Omasta taustastani sen verran, että olen sinkku ja ammatiltani elintarvikesiivooja, iloinen ja reipas ihminen, ja varsin huonohampainen siis!
Tilanne suussani on tälläkin hetkellä yksinkertaisesti (tai siis juuri päinvastoin) kaoottinen! Tilanne on kärjistynyt pikkuhiljaa lähes mahdottomaksi, ja siksi päätinkin nyt kertoa siitä muillekin. Lähes kaikki hampaani on paikattu, iso osa juurihoidettu, monissa on juurissa kaikenlaisia juuriruuveja yms sekä useita on kruunutettu, etualueella valkoisin metallokeraamisin kruunuin ja taka-alueella poskihampaissa on joidenkin mielestä vähän ikävän näköisiä metallisia kruunuja.
maanantai, 26. maaliskuu 2007
Kommentit